عشق چیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 13 دی 1391
بازدید : 195
نویسنده : Vaezi1992

سلام دوستان عزيزم واقعا ممنونم كه تو اين مدت منو تنها نذاشتين با وجود شماها من كمتر

احساس تنهايي ميكردم ...

تنها خواهشي كه ازتون دارم اينه كه :اين پست از وبم تا آخرش بخونين و نظر يادتون نره ...!

هميشه دوستون دارم ..

عشق چیست؟

عشق بهانه ای است برای بازی کردن ، بهانه ای برای فراموش کردن ،

بهانه ای برای نابود کردن ،

بهانه ای برای دل شکستن و شاید برای زنده کردن .....

هیچ گاه از کسی مپرس که عاشقی یا نه ، چون کسی که عاشقه مثل کوزه ایه که

پر از آب باشه ،

پره ولی کم سر و صدا داره ،داره خودشو برای باختن آماده میکنه نه برای برنده

شدن به خاطر همین

بهت میگه نه ، چون میدونه یه روزی چه بخواد چه نخواد عشقشو ازش می گیرن.

در زندگی درس های بسیاری را هم آموختم و هم یاد دادم ، آموختم هیچ وقت

برای اولین بار من

نگویم دوستت دارم ، آموختم عشق از دست رفتنیست ،

آموختم دل ها را باید شکست ، آموختم

هیچ وقت اولین بوسه ی عشق را من نزنم ، آموختم دل مانند لیوان است

اگر بشکند و حتی بعدا

تکه های آن را به هم بچسبانند جای شکستگی روی آن باقی می ماند ، و بسیارهایی دیگر آموختم

که ای کاش سر این کلاس درس حاضر نمی شدم و نمی آموختم ،

ولی تجربه های زیادی را هم یاددادم

یاد دادم که عاشق را نباید مهره ی بازی کرد ، یاد دادم که عشق توپ بازی نیست

و معشوق دروازه بان

که شاید این توپ عشق را بگیرد یا نگیرد........

ಇಇಇ

ای سر چشمه ی محبت
ای عشق واقعی
چگونه ستایشت کنم در حالی که قلبت از محبت بی نیاز است چگونه ببوسمت

وقتی که عشقت در

وجودم جاری میشود بگزار نامت را تکرار کنم نامت زیباست دلنشین است

چه داشته ای که اینگونه مرا تلسم کرده ای
من اینگونه نبودم تو عشق را با من آشنا کردی تو هوای دلم را با طراوت کردی زمانی که با تو هستم

به آسمان به بیکران برواز میکنم پس بدان دوستت دارم گرچه پایان راه را نمیدانم

ಇಇಇ

خیلی سخته به یکی بگی دوست دارم.ولی سخت تر اونه که بدونی که به خاطر

عشقش تنهات بذاره و

بره زندگی خیلی سخته ولی سختر اونه که بدونی تا آخر عمرت تنهایی گریه کردن خیلی سخته

سختر اونه که بدونی برای تنهایی خودت داری اشک می ریزی فراموش کردن خیلی سخته سختر اونه که

بدونی اون تو رو خیلی وقته فراموش کرده و رفته خیلی سخته بدونی تنهایی اما آسون می شه

همه چیز اگر بدونی یکی به اندازه بزرگی  نهایت به فکرته................

ಇಇಇ

هیچ فکر نمی کردم

  به جرم عاشقی اینگونه مجازات شوم

دیگر کسی به سراغم نخواهد آمد

قلبم شتابان می زند

شمارش معکوس برای انفجار در سینه ام

و من تنهایی خود را در آغوش می کشم

و با خود زمزمه می کنم

تنها ماندم

 

 

 

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: نوشته های عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عاشقانه ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جهت دنبال کردن اینستاگرام بنده با آمار بیش از 20k آدرس زیر را در اینستاگرام وارد کنید با تشکر vaezi1992@
به وبلاگ من خوش آمدید

آیا از وبلاگ و مطالب راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب گرد هميشه بيدار و آدرس vaezi1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 12807
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 ابزار پرش به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com